Finální práce na dubnovém čísle časopisu Pevnost jsou v plném
proudu, což znamená, že čtu, kontroluju, čtu, poznámkuju a ještě jednou
kontroluju. Ideální čas na starou dobrou filmovou hudbu.
Po delší době jsem tak dostal silnou soundtrackovou slinu, a
to dokonce specifikovanou tužbou po dosud neslyšených albech filmové a
videoherní hudby. Nebo alespoň ty, které nemám natolik oposlouchané, že bych je
uchovával mezi živými paměťovými buňkami.
A jak to dopadlo?
Hudba k filmu Sejmi je všechny od Paula Haslingera je
sice správně dynamická a lehká, ale i na tomto poli nepatří mezi vrcholy.
Průměr. 5/10
Stephen Barton k nové hře Titanfall je přesně ten
vrchol dynamické videoherní hudby, jak si jej představuji. Na pomezí
elektroniky a symfonie, nerušivé a neexhibující, pro práci prakticky ideální.
7,5/10
Thomas Newman svým Zachraňte pana Bankse nezklamal a připsal
si další parádní album. 8/10
Maurice Jarre – Jakubův žebřík: ohromná pecka a vysoká
soundtracková škola. 8,5/10
Michael Kamen – Jak přicházejí sny: s postupem času je
sentiment Kamenovy hudby trochu otravný, ale po většinu stopáže (hlavně tklivé skladby s dominantním klavírem, cellem či flétnou) patří tenhle
hravý soundtrack k silnému nadprůměru. 7,5/10
Princezna Nevěsta kytarového básníka Marka Knopflera se buď netrefila do mé momentální nálady, nebo doopravdy zestárla tak moc, jak mi připadalo. 6/10
Pedro Bromfman - RoboCop. Remake kultovní klasiky má slušnou hudbu, s důrazem na dunivé perkuse. Ale znovu bych si jej asi neposlechl. 7/10
Princezna Nevěsta kytarového básníka Marka Knopflera se buď netrefila do mé momentální nálady, nebo doopravdy zestárla tak moc, jak mi připadalo. 6/10
Pedro Bromfman - RoboCop. Remake kultovní klasiky má slušnou hudbu, s důrazem na dunivé perkuse. Ale znovu bych si jej asi neposlechl. 7/10
Práce však pokračuje, jedeme dál…
Žádné komentáře:
Okomentovat